Στη στάση

3-nymu5lllb8nn3a4rlcj-o

Με λένε Ντομ,

Ναι ξέρω περίεργο όνομα, αλλά αυτά παθαίνεις αν οι γονείς σου ήταν (θεός συγχωρέσει τους) παιδιά των λουλουδιών.

Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου για σήμερα.

Είμαι 30 χρόνων και δυστυχώς έχω πάνω απο 2 χρόνια να συνευρεθώ με το άλλο φύλο (μου είπαν ότι πρέπει να είμαι κόσμιος όταν μιλάω στο ευρύ κοινό

Μαλακίες!)

Που λέτε έχω να κάνω 2 χρόνια σεξ και, όπως και να το κάνεις, καλή η αυτοϊκανοποίηση αλλά μετά από κάποιο καιρό κουράζει – μην κουνάς πάνω κάτω το κεφάλι σου, καρφώνεσαι! Ναι, σε εσένα μιλάω! –

Και που λες, εκεί που με είχε φάει η μαλακία και η καθημερινή ρουτίνα, μια μέρα όπως όλες τις άλλες πήγα στη στάση του λεωφορείου να περιμένω για να παω στη δουλειά. Εκεί που χάζευα τα αμάξια να περνάνε….
την ειδα…
Εκεί…
Απέναντι στο άλλο πεζοδρόμιο…

Έστεκε και με κοίταζε μεσα στα μάτια… τι όμορφα μάτια… τι όμορφο σώμα… σίγουρα μοντέλο, – βασικά μοντέλο ήταν – με κοίταζε τόσο επίμονα που ένιωθα το πρόσωπό μου να κοκκινίζει. Στην αρχή το έπαιξα λίγο αδιάφορος, ξέρεις κοίταζα λίγο, όσο πρέπει για να της δώσω να καταλάβει ότι ενδιαφέρομαι. Θα ανοίξω μια παρένθεση εδώ, γενικά δεν μου αρέσουν οι γυναίκες που εκεί βουρ να σου την πέσουν αλλά με αυτή ήταν διαφορετικά.

Λοιπόν… με κοίταζε λες και δεν υπήρχε κανένας άλλος δίπλα μου, μου ζήταγε να κάνω τα παιδιά της και γιατί όχι, άλλωστε μια χαρά μου φαινόταν.

Φόραγε ενα πλεκτό, αυτό με τους ανοικτούς κόμπους που σου επιτρέπει να δεις από μέσα, από μέσα φορούσε ενα μπλουζάκι άσπρο, τζινάκι χαλαρό από κάτω· ξέρεις αυτά που διαγραφούν λίγο τα πόδια γυρισμένα ρεβέρ… καθόταν όμως σε μια περίεργη πόζα… όμως φαινόταν από σπίτι, οπότε γιατί όχι…

Κάθισα εκεί και άρχισα να την κοιτάζω, να την επεξεργάζομαι για να καταλάβω του λόγου της. Αλλά και αυτή εκεί να με κοιτάει, λίγο πρόστυχα αλλά και γλυκά συνάμα.

Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω της…

Αλλά ήρθε το λεωφορείο…

Το μυαλό μου πήρε φωτιά!

Τι να κάνω, να αργήσω στη δουλειά για άλλη μια μέρα ή όχι; Το αφεντικό την προηγούμενη φορά είχε πει ότι ήταν η τελευταία… το εννοεί; Και αν ναι; Αλλα δεν θα καταλάβει; Θα καταλάβει… άντρας ειναι! Και αν δεν καταλάβει, 450 ειναι 450, δεν εχω και πολλά περιθώρια…

Την ίδια στιγμή έπιασα τον εαυτό μου να ανεβαίνει στο λεωφορείο. Σκέφτηκα ότι δεν μπορώ να το ρισκάρω, πάω γρήγορα στο τζαμί με σκοπό αν με κοίταζε ακόμα να θόλωσω το τζαμί και να γράψω το τηλέφωνό  μου για να το γράψει και να με πάρει…
αλλά…

Μολις είχε φύγει, βασικά άρχισε να γυρίζει…

Γαμημένες διαφημίσεις των Hn’M

Fun fact, τη θέση της πήρε μια διαφήμιση προφυλακτικών…

Τώρα καταλαβαίνεις γιατί πρέπει και εσύ! Ναί ναί, εσύ, να κόψεις τη μαλακία!

Tagged: ,

Σχολιάστε

