Κι όμως όλα ήταν μια παρανόηση!

Picture1

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κύριος Κ. Χ., όντας «δάσκαλός» μου στα πρώτα μου βήματα στη σκηνοθεσία, μου ανέθεσε να κάνω την πρώτη μου άσκηση, η οποία ήταν η μεταφορά ενός βιβλίου της επιλογής μου σε κόμικ με φωτογραφίες.

Έτσι άρχισα να ψάχνω βιβλία και κατέληξα στο «Αναζητώντας το Κορίτσι» του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Εγώ είχα στο μυαλό μου –όπως νομίζω θα είχε και ο καθένας μας– ότι έπρεπε να δημιουργήσω ένα κόμικ με την κλασική μορφή που όλοι ξέρουμε.

Το εγχείρημα ξεκίνησε, διάβασα το βιβλίο, το επεξεργάστηκα, το χώρισα σε σκηνές, μοίρασα τους ρόλους στα παιδιά, βρήκαμε τις τοποθεσίες και τα ρούχα που πλησίαζαν σε αυτά που φανταζόμουν, και ξεκινήσαμε…

Στους αρχικούς υπολογισμούς που είχα κάνει, όλο αυτό θα διαρκούσε δύο εβδομάδες –μια εβδομάδα φωτογράφιση και μια εβδομάδα επεξεργασία-, κάτι που αποδείχθηκε πολύ φιλόδοξο, καθώς τα προγράμματα μας δεν συμβάδιζαν, αλλά ακόμα περισσότερο η επεξεργασία του υλικού των φωτογραφιών, που έφτασαν περίπου τις 7000 –χωρίς τα bloopers-, καταλαβαίνετε ότι μεγάλωσαν το χρονικό όριο, που έφτασε κοντά στον ένα μήνα.

Και ενώ όλα έχουν τελειώσει και φιξαριστεί και το κόμικ είναι έτοιμο, το παραδίδω στον κύριο Κ. Χ., ο οποίος την επόμενη μέρα μου ανακοινώνει ότι έχει γίνει μια μεγάλη παρανόηση από μέρους μου, διότι αυτό που μου ζητούσε να κάνω ήταν μια φωτογράφιση με συγκεκριμένο φρέιμ –16:9 ή 4:3– και πολύ μικρότερο σε μέγεθος.

Έτσι, μέσα από μια δικιά μου παρανόηση δημιουργήθηκε το «Αναζητώντας το Κορίτσι».

Πριν κλείσω επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω τα παιδιά που με βοήθησαν στην υλοποίηση του έργου.

Πρωταγωνιστούν -με σειρά εμφάνισης-

Ντέτντεκτιβ Κάρναντυ     Γκόφας Κωνσταντίνος
Στηβ Σκάλα                   Αλημίσης Απόστολος
Μπάρμαν                      Γκόφας Βασίλης
Υπαστυνόμος Χάϊνη       Αντωνόπουλος Αλέξανδρος
Γριά Σέιμη / Μπιούλα     Παζιργιαννίδη Δανάη
Ρεσεψιονίστ                  Οικονόμου Μάρθα
Κύριος Μαρίνο               Καραστεργίου Αντώνης
Κυρία Μαρίνο                Πάργα Ιωάννα
Μπαμπ Μακ Κορντ         Βογιατζής Βαγγέλης

Μακιγιάζ                     Κάντζα Κατερίνα

Anoni Mos
γ.κ.

Tagged: , ,

2 thoughts on “Κι όμως όλα ήταν μια παρανόηση!

  1. Blackdog (@mpoupa) Μαρτίου 11, 2015 στο 09:34

    Μπράβο σου Anoni Mos! Περιμένουμε με χαρά την καινούργια δουλεία σου και σε παρακαλούμε χωρίς λάθη και παρανοήσεις…

    Μου αρέσει!

  2. Βασίλης Χατωνίδης Μαρτίου 11, 2015 στο 10:59

    Ευχαριστούμε πολύ Anoni Mos. Ήταν κάτι διαφορετικό μέσα στο blog και άρεσε πραγματικά! Περιμένουμε τα καινούργια!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

