Ο Μπαλαδόρος

Μου είπε ο γιος μου: «Γράψε κι εσύ, ρε πατέρα, κάτι στο blog μας».

Κάθησα και σκέφτηκα τι μπορώ να πω εγώ, ένας κοιλαράς πενηντάρης, σε παιδιά με τα μισά μου χρόνια, που να μην είναι «κήρυγμα», «διδαχή», «συμβουλή», «υπόδειξη» και ειδικά «απόσταγμα πολυετούς εμπειρίας».

Είπα λοιπόν να «το παίξω» νέος, φορώντας τη νεανική λεκτική φόρμα με τις συντμημένες λέξεις και την αθώα αθυροστομία, και προσκαλώ 20άρηδες και άνω σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου 5×5.

Μαζευόμαστε στο γήπεδο «Καραπιάλη» και χωριζόμαστε σε δυο ομάδες. Λέει ο αρχηγός της μίας:

– Προσοχή στον παππού, γιατί φοράει πάμπερ!

– Παππού να πεις τον πατέρα σου, ρε ξεφτίλα. Κάτι τσικό σαν κι εσένα τα ’χω για πρωινό! Κι αν θες να δεις αν φοράω πάμπερ, σου λέω μόνο πως έχω το σπασουάρ που φοράει ο Μέσσι στην Μπάρτσα!

– Καλά, μου απαντά, μη συγχίζεσαι και τραβήξεις κανά εγκεφαλικό και τρέχουμε στα νοσοκομεία.

– Ρε μυξιάρικο, έτσι κι αλλιώς θα τρέχεις άμα σου βάλω δυο τεμάχια και δε θα ξέρεις από πού σ’ τα ’βαλε ο γέρος!

Μην τα πολυλογώ, ο αγώνας ήταν σκληρός και άνισος: απ’ τη μια μεριά υπήρχε η ζωντάνια της νεότητας και η ρώμη του σώματος· από την άλλη μεριά τις συναγωνιζόταν η πείρα των αγώνων επαγγελματικού (σχεδόν) ποδοσφαίρου με την τέχνη του… κλοτσάν. Και μη ρωτάτε τι θα πει «τέχνη» στο ποδόσφαιρο· όσο γερνάς, τόσο πιο καλλιτέχνης γίνεσαι, άμα γνωρίζεις το τόπι.

Δηλαδή, το σπριντ το ξεχνώ (ένα έκανα πριν από τρεις μήνες και η θλάση μόλις τώρα θεραπεύτηκε). Κοντρόλ; Μιλάμε για Logo στο παπούτσι. Πάσα; Διαβήτης. Τρέξιμο; Διαβητικού που του λείπει σάκχαρο. Τρίπλα; Προσποίηση μόνο, αλλά σουτ κεραυνός. Μικρότερο οι συμπαίκτες μου (όλοι συνταξιούχοι τώρα), με λέγανε «αστραπή», γιατί άκουγαν μόνο το θόρυβο και βλέπαν την μπάλα στα δίχτυα, όχι όμως και τη διαδρομή της!

Τώρα, με όσα σας έχω γράψει, θα σας έχει προκληθεί η απορία για το τελικό σκορ. Ένα μόνο έχω να σας πω μετά από τόσα χρόνια μπάλα στα γήπεδα: σημασία έχει μόνο ο αγώνας, όχι το αποτέλεσμα!

Ακολουθεί φωτορεπορτάζ…

untitled

Αεράτες κινήσεις με γνώμονα τον χορό (Καλλιτεχνες που λέγαμε)

H γριά κότα εχει το ζουμί! Κοιτάχτε κοντρόλ. Θαυμάστε!

H γριά κότα εχει το ζουμί! Κοιτάχτε κοντρόλ. Θαυμάστε!

 Ηλίας Κανναβός

Tagged: , ,

One thought on “Ο Μπαλαδόρος

  1. Blackdog (@mpoupa) Αύγουστος 8, 2014 στο 15:32

    Ωραίο το αρθράκι! Ευχαριστούμε πολύ! Δεν οργανώνουμε όμως και ένα σεμινάριο στο γήπεδο για να μάθουμε τίποτα οι νέοι και να θυμηθούν μερικά οι παλιοί;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

