Ο Τζακ

Το ποίημα που θα διαβάσετε έπεσε τυχαία στα χέρια μου. Δεν το έγραψε κάποιος “γνωστός” ποιητής, αλλά τι σημασία έχει;

Απίστευτο πράγμα το ανθρώπινο μυαλό και εξαιρετικά απροσδιόριστα τα “παιχνίδια” του. Εμένα προσωπικά με τρομάζουν…

Ευχαριστώ την κα Κάλη, που μου έδωσε την άδεια να δημοσιεύσω το ποίημα της.

Ο Τζακ

Τζακ ονομάζω τη φωνή που ακούω.
Σαν ακούσω, τρέχω, βάζω πλυντήριο
Τρέχω στα πιάτα, το κρεβάτι να στρώσω
να μην τον ακούω μπας και χαλαρώσω.
Η ζωή μου μαζί του σχεδόν πάντα μαρτύριο.

Τι θες από μένα; τι είσαι λοιπόν;
Είσαι σωτήρας ή κάποιο δαιμόνιο;
Παιχνίδι μου παίζεις το υποσυνείδητο;
Με κυνηγάει κάποιο τελώνιο;
Χρόνια για μένα είσαι μυστήριο
Είσαι δημιούργημα της φαντασίας μου
ή υπάρχεις κι εσύ μέσα στο σύμπαν;

Δεν σε παίζω ξανά, πολλά τα μάτια μου είδαν
Διαφεντεύεις τις οπτασίες μου
Άκρη σε βγάζω, ρωτάω απλά:
Σε φωνάζει κρυφά η καρδιά μου
γιατί θέλει παρέα
και φωτίζεις πτυχές του μυαλού ανεξήγητες
ή στο σύμπαν αυτό όλα συμβαίνουν μοιραία;

Μυστήριος είσαι και οι ατάκες σου αμίμητες.
Μη θυμώσεις μαζί μου.
Σαν τηλεπάθεια, τρέλα, παράπτωμα ή προσευχή
θες να σε δω;

Tagged: , ,

Σχολιάστε

